Repérage par Directeur de mémoire/thèse

Aller à 2023 | 2021 | 2020 | 2019 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2011

2023

Yu, Ting (2023). Morphology control and photovcoltaic performance enhancement for non-fullerene ased organic solar cells. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 193 p.

Moradi, Sina (2023). Rapid synthesis of 2D/2D COF/BiVO4 heterojunction for CO2 photoreduction. Mémoire. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Maîtrise en sciences de l'énergie et des matériaux, 99 p.

2021

Song, Guolong (2021). Development of Broadband Nanostructured Photocatalysts for Environmental Remediation. Mémoire. Québec, Maîtrise en sciences de l’énergie et des matériaux, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, 83 p.

Valdez Aguilar, Jesus Angel (2021). Electron microscopy techniques for the characterization of sub-particle morphologies of hollow metallic nanoparticles and their effect on cargo release applications. Thèse. Québec, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, 181 p.

Li, Pandeng (2021). Investigations on photovoltaic efficiency, stability, and mechanism of organic solar cells. / Enquêtes sur l'efficacité photovoltaïque, la stabilité et le mécanisme des cellules solaires organiques. Thèse. Québec, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, 160 p.

2020

Zhang, Qingzhe (2020). Broadband graphitic carbon nitride-based photocatalysts for environmental and energy applications. Thèse. Québec, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, 194 p.

Deepak, Thrithamarassery Gangadharan (2020). Investigation on effects of aromatic organic cations in halide perovskites for solar cell application. Thèse. Québec, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, 206 p.

Huang, Shengyun (2020). Metal nanowire-based transparent electrodes for smart window applications. Thèse. Québec, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, 147 p.

2019

Yang, Fan (2019). Integrated multifunctional nanoplatforms with bioimaging and therapeutic modalities in the biological window. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 168 p.

2017

Tan, Long (2017). Investigations on semiconductor material synthesis and on morphology manipulation towards high efficiency and stable solar technologies. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 204 p.

2016

Ren, Fuqiang (2016). Near Infrared-Emitting Quantum Dots: Synthesis, Characterization and Biological Applications. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 144 p.

2015

Gonfa, Belete Atomsa (2015). Fabrication and investigation of heterojunction solar cells based on near infrared quantum dots and one dimensional nanostructures. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 116 p.

2014

Liang, Hongyan (2014). Controlling the synthesis of silver nanostructures for plasmonic applications. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 89 p.

2013

Zhang, Jianming (2013). Gold nanoparticles for catalytic and potential biological applications. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 178 p.

2011

Zhao, Haiguang (2011). Synthesis and Characterization of High-quality Near Infrared-emitting Quantum Dots in an Organic Phase or in Water. Thèse. Québec, Université du Québec, Institut national de la recherche scientifique, Doctorat en sciences de l'énergie et des matériaux, 179 p.

Cette liste a été générée le Thu Apr 18 02:25:22 2024 EDT.